Gold Slim Gold Slim Sipariş
zayiflama bandi
Sipariş Ver
Üxretsiz Kargo En Ucuz Fiyat Garantisi Gızlı ve Güvenli Alışveriş Ücretsiz Değiştirme
Zayıflama Bandı ile zayıflamak zor olmasa gerek


Açıklama: Zayıflama zor olması gerekmez

Zayıflama zor olması gerekmez

Bir kolay yolu Kilo ve zayıflama başlatmak için

Hatta bu bir başlamadan önce Tamam, ben bir beslenme uzmanı, doktor değil ve DEĞİL diyet, kilo kaybı ya da uzman değilim işaret etmelidir, bu nedenle bu başlamadan önce doktorunuza danışın iyi bir fikir olabilir veya başka herhangi bir rejimi veya zayıflama diyet kilo.

Ne ben burada sizinle paylaşmak üzereyim çok değil bir diyet, ama benim kendi kişisel keşif. Ben gerektiğinde ben kilo yoludur. Ben şimdiye kadar denedim başka bir zayıflama yöntemi daha çok daha az ağrılı ve sıkıcı buluyorum. Ben de sizinle paylaşmak düşündüm. Hiç dışarı çıktı, her zayıflama diyet ve zayıflama diyetlerin denedim ve hala kilo için mücadele ediyorsanız, o zaman neden bunu deneyin. Bu benim için çalışıyor - Bu sizin için çalışabilir.

Kilo Need

Ben ağır kilolu olmamıştı. Ben kilo vermek gerektiğinde Ama geçmişte zamanlar olmuştur - benim için iyi oldu çok daha fazla ağırlık kazıklı zaman.Muhtemelen kötü zaman ben vardiya çalışıyordu ve gece görev aylarca yapmak için gerekli zaman yıllar önceydi. Bu oldukça hareketsiz bir iş olduğunu ve bu dönemde benim kilo sürekli bir yükseliş eğrisi gibi görünüyordu. Mutlu Ben oldukça hızlı gece bu sedanter dönem bitmişti ve benim etkinlik oranı normale döndü kez kilomu normalleştirmek başardı.

Çoğu insan sanırım en gibi - - iyi ve çok iyi olmayan ve döngüleri bunu görünüyor arasında dalgalanma hayatımda, ancak benim ağırlık boyunca. Ben asla bir banyo ölçekler kullanılarak oldu ve ben kilo kazık başlamıştı aynaya bakarak apaçık belli olana kadar bu yüzden kilo alımı sürünen farkında değildi.

Yani burada benim ilk ipucu - en azından haftada bir gerekmez bile kilonuzu izleyin!O sizin aradılar değil zaman size kadar süründü yirmi kilo daha size son bir ay içinde kazanmış olabilir garip 2 £ kaybetmek aman aman çok daha kolaydır.

Ben kilo problemi olan bazı insanlar ölçekler kullanarak bir isteksizlik var olduğunu biliyoruz. Bu onlar bulacaklar ne korkuyorsun neredeyse gibi. Onlar "Ben kilo kaybettim, ben bunu hissediyorum biliyorum" gibi şeyler diyecekler. Ben bu kendi ağırlığı ile en mücadele insanlar gibi görünüyor gibi bu temelde hüsnükuruntu olduğunu düşünüyorum. Bir hafta önce sizin kilo ile artık kilo karşılaştırarak ölçülebilir yolu varsa, nasıl kilo için kullandığınız yöntem çalışıyor olup olmadığını değerlendirebiliriz? Eğer kilo yaparsanız, nasıl bileceksiniz? - Bu tahmine ve hüsnükuruntulardan yapılamaz - Yalnız yapmak ve tüm yollarla bunu gizli tutmak - - Yani o ölçeklerde olsun Ama en azından her hafta onlara olsun. Bu, hızlı bir zayıflama yöntemi ve tomurcuk kıstırma kullanarak sorunları ani kilo tepki sağlayacaktır.

 

Açıklama: Zayıflama - Yürüyüş iyi bir egzersiz

Zayıflama - Yürüyüş iyi bir egzersiz

Ben bu konuda konuşmak istemediğini biliyorum, ama - Egzersiz

Daha önce bahsettiğim gibi ben bir gece vardiyasında çalışıyordu, çünkü ben kilo kazıklı, ben bir zamanlar bir süre geçti. Günlerde iş ve gece iş arasında enerji harcaması farkı büyük değildi çünkü tamamen sürpriz götürdü - ama tutarlı ve küçük bir değişiklik tutarlı yürütülen büyük etkiler yaratır ve kilo vermenize yardımcı olabilir.

Yine de kilo vermek için zayıflama zaman egzersiz çeşit olması ne kadar önemli bir ders olarak görev yaptı. Ben sadece benim işyeri hakkında yürüyüş yerine oturarak olduğu gerçeği (kilo oturarak kaybetmek değil) kilo yukarı yönlü bir grafiğin içine nispeten statik bir kiloyu korumak beni ipucu için yeterli oldu. - Yani egzersiz bile küçük bit yapmanın değerini hafife asla tutarlı ve sık sık onları yaparsanız hepsi kalori yakma egzersiz Yararlı miktarda ekleyebilirsiniz, ve kilo için çalışıyoruz, her küçük olur.

Basit değişiklikler yapın. Asla asansörler veya asansörler kullanan kişi tür haline - yerine merdivenleri. Yolculuk bir kilometreden daha az ise - yürümek ya da orada döngü! (Eğer bir park yeri buldum zaman, zaten muhtemelen sadece hızlı değil).Böyle alışkanlık basit değişiklikler kilo çalıştığınız vücudunuzun enerji kullanımında büyük değişiklikler tahakkuk.

Asıl meseleye aşağı - zayıflama zaman ne yersiniz?

Bu benim için en büyük sorunlardan biriydi - Diyet! Lahana çorbası diyeti, Atkins Diyeti, Düşük Carb Diyet, Düşük Yağ Diyet, Altı Diyet, Özel Zayıflama Diyet Diyet sonrası Hayır Filinta - Ben kilo vermek için gidiyor her zayıflama diyetlerin çalışmıştı.Evet ben hepsini denedim ve kısa bir süre için ... hepsini ile sıkışmış. Bazen ben bile kilo başardı, ama sonra benim normal yeme alışkanlıkları dönmek istiyorum - ve biraz daha kilo.

Sorun ya zayıflama diyetleri çok karmaşık idi. Ben yaşamak için iradesini kaybetmiş, veya teklif ücret kadar zevksiz ve tekrarlayan kadar, ben sadece kilo vermek istedim, ama onlar yatıyordu beslenme bilim adamı, tartı tertip ve pageful verileri biriken çeşit olmamı gerektiren edildi Ben sadece bütün zayıflama şeyle sıkıldım, ve sadece bu mutfak sıkıntısını hafifletmek için "normal" gıda pounced - Bu kilo için hiçbir yolu yoktu.

Benim için tek cevap - Ben hiç kilo gidiyordu - Kendi zayıflama diyet, ama benim kendi zayıflama rejimi değil çok yaratmaktı. Bana kilo yardımcı ve henüz ben normalde yemek gibi şeyler mümkün olduğunca az değişiklik üretecek One - burada Ve bunu nasıl.

Ben "kesip" vermedi şey

Bu gibi bile bir zayıflama diyet değildi. Ben bir şey yemek durmadı - Ben sadece bunu yedim yolu rejigged. Doğru veya yanlış ben zayıflama iken bir şey "vazgeçmek" istemiyordu. Ben biliyordum kilo benim girişimi ben ilgi kaybedersiniz yerine kilo gidiyordu ve bu kaçınılmaz başarısızlığa yol açacağını, sıkıcı, yelpazenin diğer ucunda, aşırı karmaşık olacak, ya da eğer o.

Ben sipariş kaybetmek kilo gıda benim alımını azaltmak için ihtiyaç, ancak farkındaydı. (Dondurma, cips (cips), cips gibi bisküvi (çerezler), kek, yanı sıra şeyler - Ben My normal bir diyet, tüm yanlış şeyler seviyorum disastrous.I oldu, ben bir "tatlım yüz" biraz itiraf etmeliyim Fransız kızartması) - Aslında ben (muhtemelen) yaptığımız bu gibi şeyler üzerinde yaşayabilir, bu yüzden ben zayıflama iken onlarsız yapmak için hazır değildi. Onun yerine haftada bir kez her biri, bu "yasak gıdalar" şımartın karar verdi - ama sadece bir kez. Ben normalde bu yaklaşık üç ya da dört kez (dondurma gibi şeyler durumunda belki daha fazla) bir hafta olurdu ve bu kadar yalnız bu bir değişiklik tartı veya kalori sayma olmadan% 75 veya daha fazla bu özel besinler kalori alımını azaltır - ve ben gibi şeyler vazgeçmeden.

Açıklama: Genius Zayıflama İnme

Genius Zayıflama İnme

Ortalama değil, özellikle sağlıksız şeyler benim günlük diyet yapmak için gidiyor - Şimdi "özel muamele gıdalar" dan ve benim günlük yemek neyin ana kütlesi üzerine uzaklaşmaya sağlar.

Şimdi zayıflama değilken, bir erkek (yaklaşık 2000 kadın), günde yaklaşık 2500 kalori ihtiyacı olduğunu biliyordu.Bu sadece yağ açmak ve benim göbek tutunmasını olacak orada günde 500 kalori fazlalığı var, ben alıcı eğer günde 3000 kalori demek tabii ki gelir.

Şimdi doğrayın eğer günde 3000 kalori yarısında bu - gün başına yani 1.500 kalori - bedenim benim göbek kapalı bazı yağ sürüyordu ve bunu yakarak telafi etmek zorunda olacak günde 1000 kalori bir eksiklik vardır.Aha! Düşündüm - Kolay-Peasy! Kim karmaşık bir slimmimg diyet ihtiyacı var? Ben yapmam gereken onu doldurmak yerine benim plaka yarım doldurmak ve ben hemen yarısı benim kalori alımını kesmek olacaktır, ve ben kilo kaybedecek - Basit!

Peki, İyi başladı, ama insan doğası ne olduğunu varlık, tanımı ne "yarım tabak", zamanla artmış - "Ah tavada sol spoonfulls sadece bir çift var, ben de bunları da olabilir "- ve her zamankinden olmuştu ve kilo benim planları durmuş gibi uzun zaman önce plaka olarak doluydu.

Bir küçük tabak kullanın - Sonra deha benim zayıflama inme gibi düşünmek ne gibi geldi! Kendime küçük bir tabak bulundu - Aslında yan plaka ve bu benim "zayıflama" plaka haline geldi. Kural Ben bütün yemekler için, sadece bu plaka kullanmak ve ben sadece yemek başına bir tabak olabilir oldu. Plaka boyutu fiziksel yüzden ben bölümleri ile yaratıcı olmak hile değil ki bu yazabileceğim ne kadar kısıtlı. O da hepsi benim "zayıflama" plaka tüketilen gerekiyordu gibi, yukarıda belirtilen "yaramaz gıdalar" azalttıklarını gibi bu da bir "çifte nazar" etkisi yarattı.

Zayıflama Bilgileri

 

Yeme hayatın büyük zevklerinden biridir ve ben size yemek her zaman yeme keyfini istiyorum. Açlık biz yiyecek gerekir ve bu doğal sistemin kritik bir koruma fonksiyonu olduğunu bize anlatan vücudun yoludur. Sen benim özel olarak tasarlanmış ve geliştirilmiş teknikler kullanılarak asla Aç gidecek. Benim kilo yönetimi tekniği her şey ve ben işe bulundu ve heveslere veya hepimiz işe yaramaz biliyorum yoksunluk diyetler hiçbiri kullanan var her tekniğini kullanır. Ben anksiyete ücretsiz, kolay anlaşılır ve kolay (makul yakından takip eğer, evet, izin kurallar kümesi takip, ücretsiz ek, bir ağrı bedava, ücretsiz özlem, ücretsiz yoksunluk, ücretsiz açlık, cerrahi, ilaç ücretsiz öğretmek ) bazen sukut, başarıyla kilonuzu yönetmenize yardımcı olacaktır. 

Açıklama: http://www.assoc-amazon.com/e/ir?t=hubacct2511-20&l=am2&o=1&a=1434330664

Zayıflama - Kolay Kilo Kontrolü

Bu kilo ve kolay kilo kontrolünü sağlamak için zayıflama zaman şimdi kullandığımız yöntemdir.

1.     Yukarıda tartışıldığı gibi basit alışkanlık değişiklikleri yaparak egzersiz artırın

2.     Sizi korumak için ne isterseniz ağırlık kurmak

3.     Kilo hedef ise araçta sonra sadece hayatını yaşamak ve bu konuda endişe durdurmak kendinizi haftalık tartılır.

4.     Küçük plaka anahtarı ve kilo ideale dönene kadar bu devam - kilo süründü ise £ 5 İdeal kilonuzun üzerinde söylüyorlar.

5.     Yukarıda sayısı 3. ve tekrar geri dönün.

Küçük "zayıflama" plaka stratejinin diğer sadece kilo kaybetme yanı sıra faydaları ekledi. Sen herhangi bir süre için küçük bir tabak kullanarak ettikten sonra, porsiyon büyüklüğü kafanızda "normalleştirmek" göreceksiniz. yani normal bir kısmı küçülecek ve normal bir plaka üzerinde bir "standart" bölümü size büyük görünmeye başlayacak ne sizin kavramı.

Ayrıca daha az, her yemek ile beklemek için midenizin eğitecek ve büyük porsiyonlarda yemek kapasiteniz olduğunu değil ne olduğunu görebilirsiniz - o kavga etmeyin. Akışı ile gidin!

Yani bu kadar. Ben diyet başına, ben sadece yukarıdaki beş kurallara uymayan.Hiçbir kalori sayma. Hiçbir öğleden sonra Spor Salonu terleme ve hiçbir sevdiğim şeyler üzerinde eksik. Bu benim için çalışıyor - Bu sizin için işe yarayabilir.