Gold Slim Gold Slim Sipariş
zayiflama bandi
Sipariş Ver
Üxretsiz Kargo En Ucuz Fiyat Garantisi Gızlı ve Güvenli Alışveriş Ücretsiz Değiştirme
  zayiflama bandi sipariş
 
1 Kutu DermoSlim
zayıflama bandı
zayiflama bandi nereden alınır
49, TL
Kdv Dahil
zayiflama bandi siparişi
 
 
2 Kutu DermoSlim
zayıflama bandı
zayiflama bandi kargoya
79, TL
Kdv Dahil
zayiflama bandi sipariş
 
 
3 Kutu DermoSlim
zayıflama bandı
zayiflama bandi siparişi
109, TL
Kdv Dahil
zayiflama bandi kullanıcı
 
 
4 Kutu DermoSlim
zayıflama bandı
zayiflama bandi
129, TL
Kdv Dahil
zayiflama bandi siparişi
Ürün Hakkında Bilgi

 

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA YÖNTEMLERİ

  •  Spora başla
  • Zayıfla
  •  Sağlıklı beslen
  •  Yoga yap
  •  Meditasyona yazıl
  •  işleri geliştir
  •  Kilolarından kurtul
  •  Detoks yap
  •  Botoks yaptır
  • Daha iyi biri ol...

    Yeni yıl için aldığınız kararları uygulamaya başladınız mı? Geride bıraktığımız yılın reha­vetinden çıkıp, daha mutlu, daha başarılı, daha sağlıklı olmak için bu kararları hayata geçir­mek için en doğru zaman, şu an... Her güzel şey önce niyet etmekle başlar elbette, önemli olan sürekliliğini sağlayıp devam etmek. Gelin bu yıl sağlıklı yaşam konusunda kendimize bir söz verelim ve bunu hayata geçirelim.

5920.jpg

   Yeni yılda yapılacakları az çok planlarız hepi­miz. Belki şöyle bir liste yapabiliriz.

Ha uygularız, ha uygulamayız ama yazarken bile eğlencelidir yeni dönemin heyecanı. Geç­tiğimiz yılın melankolik halinden bizi biraz çıkarır önümüzdeki umutlu dönem. Ben de bundan uzun süre önce, işte böyle bir günnde, üniversitemin hiç çıkmadığım kütüphanesin­de, tam sigara molası verecekken vazgeçip; ani bir karar verdim: "Sağlıklı Yaşama" kararı.

Farkında olsak da olmasak da, küçüklüğü­müzden bu yana, bünyemizi hor kullanmaya alıştırılıyoruz. Onu yanlış yiyeceklerle, yanlış zamanlarda besliyor, hareketine izin vermiyor, bedenimizle zihnimiz birbirinden ayrı iki me­kanizmaymış gibi davranıyoruz. Ne yiyip yiye­meyeceğimizi başkalarına soruyor, bize neyin iyi gelip gelmeyeceğini gazetelerden oku­yoruz; çünkü neredeyse bedenimizle hiç bir bağımız yok. Onun bizden ne istediğini, bize neler fısıldadığını şekerimiz fırlamadıkça, mi­demiz veya bağırsaklarımız alarm vermedikçe,

fiziksel olarak rahatımız bozulmadıkça duymu­yoruz, dinlemiyoruz. Oysa hepsini bebekken biliyorduk... Bir bebek, beslenme saatini asla aksatmaz, asla doyduktan sonra annesinden bir lokma fazla süt emmez. Doğasını dinler ve ondan dışarı çıkmaz.

Büyüdükçe, bu doğal ritmin bozulmasıyla, fi­ziksel, zihinsel ve ruhsal olarak tüm bünyemiz etkileniyor ve en doğal hakkımız olan, gerçek­ten "iyi hissetme" halinden mahrum kalıyoruz. Sabahları enerjiniz çekilmiş, yorgun uyanıyor­sanız, zihniniz çok doluysa, fiziksel şikayetle­riniz varsa, gün içinde ruh haliniz değişkense, kendinizi coşku ve yaşama sevinciyle dolu hissetmiyorsanız, takıntılarınız varsa, motivas­yonunuz eksikse, hafif depresifseniz doğayla uyumunuz bozulmuş demektir.Tıpkı ortalama bir yetişkin gibi. Daha iyi hissetmek ve deşarj olmak için sigaraya, alkole, antidepresanlara veya yemeğe başvuruyoruz çoğu zaman. Ara­dığımız cevabı bunlarda da bulamayınca, er yada geç mecburen kendimize dönüp, "sağlığı­ma kavuşmak için ne yapabilirim?" sorusunu soruyoruz.

Peki bu uyumu, iyilik, coşku ve huzur halini na­sıl tekrar yakalayacağız?

Ofiste uzun süre oturmak ve bilgisayar ekranı­na bakmaktan kaynaklanan kilolardan kurtulmak zayıflamak için hangi yöntemleri kullanmalıyız ağrıları gidermek ve ofiste enerjiyi ve konsantrasyonu arttır­manın yollarını göstermek hakkında büyük firmalara periyodik olarak verdiğim "Ofis Yo­gası" seminerlerinden birinde,kilolu katılımcılara en temel fiziksel şikayetlerini sordum: Baş ağrısı, boyun ağrısı, sırt ağrısı, eklem ağrıları, tutuk veya ağrılarla uyanmak... Peki bu konuda ne yaptıklarına verdikleri cevap biraz beni kor­kuttu doğrusu: Hiç bir şey. Dikkat ederseniz, çoğu zaman "Nasılsın?" sorusuna verdiğimiz cevaptaki "İyi"; "Normal" yani, "Seyredenden farklı bir şey yok" anlamında. "Enerjik, yaşama sevinciyle dolu, stressiz kilolarından kurtulmuş zayıflamış ve sağlıklı" anlamında bir "iyi" değil. Benim bu yazımda bahsettiğim "iyilik" hali ise,"enerjik, yaşama sevinciyle dolu, stressiz ve sağlıklı ve fazlalık kilolarından kurtuluş"olan, doğal halimiz.

Sağlığımız elimizden önemli ölçüde gidene kadar bekleyip, pek çok şeyi yanlış yaptığımızı bilerek bu yanlışlara devam etmek yerine, sağ­lıklı ve iyi olma halini kendimize hak görerek, onu elde etmek yolunda bazı alışkanlıklanmızı değiştirmek daha zorlu olsa da daha akıla bir yol değil mi? Çoğumuz, değiştirecek gücü kendimizde bulamıyor, aynı tas aynı hamam devam ediyoruz. Evet doğru, alışkanlıklan iyi yönde değiştirmek, kötü alışkanlıklann kon­forundan çıkmayı gerektiriyor. Ama kendimizi geri kazanmak için buna değmez mi?

Kronik yorgunluğun, iritasyon ve anksiyeti- nin, depresyonun ve hatta pek çok hastalığın en baş sebeplerinden biri yanlış beslenme alışkanlıklarımız. Çoğu zaman sağlıklı yaşam üzerine koçluk hizmeti verdiğim danışanla­rıma beslenmelerinin nasıl olduğunu sordu­ğumda, "gayet sağlıklı" cevabını alıyorum.

Gerçekten nedir bu "sağlıklı" beslenme?

Hem çok temel ve kolay, ama çok karmaşık bir hale getirdiğimiz bir konu bu beslenme konusu- Çoğu zaman sağlıklı beslendiğimizi düşünsek de, aslında neyi, ne kadar, nerede ve ne zaman yediğimiz çok önemli. Vücudumuz; içinde son­suz bir potansiyel olan ruhumuza ev sahipliği yapan bir tapınak. Bizse, maalesef çoğu zaman ona bir çöplük gibi davranıyor, iyi, kötü, ge­rekli, gereksiz, öğütebileceği, öğütemeyeceği pek çok şeyi zamanlı zamansız içine atıyoruz.

 

Örneğin, saat dokuzdan sonra, mide tam is- tirahate geçecekken yediğimiz "çok sağlıklı" bir akşam yemeği, sağlıklı beslendiğimizin bir işareti olamaz. Meyve sağlıklı, evet ama yemekten hemen sonra yediğiniz meyvenin bir porsiyon tatlıdan hiç bir farkı olmadığını biliyor muydunuz? Meyve, yemekten hemen sonra yendiği zaman, vücut onu şekere dö­nüştürüyor. Bu sebeple meyveleri sabah kalkar kalkmaz veya yemeklerden bir-iki saat sonra yediğimizde vücuda faydalı oluyor. Yeterince su içmeyi de çoğu zaman unutuyoruz. Çay veya kahve suyun yerini tutmuyor. Vücudu­muza giren yağ, protein ve karbonhidratlann kalitesine ve besin değerlerine dikkat etmek de çok önemli. Protein diye kızarmış bol yağlı bir kaç dilim dana pirzolayı mideye indirdiği­miz zaman, sağlıklı bir protein kaynağından protein almış olmuyoruz. Aksine, hazmı zor olduğu için faydadan çok zararı dokunuyor. Yağdan uzak durmalı mı durmamalı mı?

Trans yağlardan uzak durmak lazım, evet. Ama sağ- lıkiı yağlardan (zeytinyağı, ceviz, avokado, Hin­distan cevizi vb.) uzak durmak sağlıklı değil. Tek yönlü beslenmemek (sadece protein ya da sadece meyve gibi), vücudun ve doğanın ritmine göre zamanında beslenmek, içinde koruyucu maddeler olan yiyecekleri tüketme­mek, gazlı ve kutuda içeceklerden mümkün mertebe uzak durmak, vücuda giren alkol ora­nına dikkat etmek, mümkün olduğunca taze ve fazla beklememiş yiyeceklerle beslenmek, stresliyken yemek yememek, acıkmadan ve doyduktan sonra yememek, en önemlisi de stres atmak için yemek yememek gibi

Stresliyken yediğimizde, vücudumuz sindi­rim için gerekli salgıyı sağlayamadığı için, hazmedemiyoruz ve otomatik olarak bu sü­reçte yediklerimiz vücutta yağa dönüşüyor.

 Hindistan'ın ünlü diyetisyenlerinden Rujuta Diwekar "Aklınızı Değil, Kilonuzu Kaybedin" adlı kitabında bunu şöyle anlatıyor: "Stres es­nasında vücut kendini tehdit altında hisseder ve yedikleriniz yağa dönüşür. Bu, vücudun tehdit altındayken verdiği doğal bir tepkidir. Sebebi iş, ekonomi, ilişkiler, trafik, uykusuzluk, ne olursa olsun, stres, vücutta kortizol hor­monunun salınımına sebep olur. Kortizolun görevi metabolizmanın hızını düşürmek, yağ yakımını önlemek ve yiyeceği yağa çevirmeye yardımcı olmaktır.

Vücut, bu tepkiyi açlık ve doğal felaketlerle başa çıkabilmek için bir yol olarak öğrenmiştir. Vücut, fatura ödemeleri, ayrılıklar, çocuğun okulu, ne giyeceğimiz gibi ufak tefek konularda neden strese girdiğimizi anlamasa da savunma mekanizmasını dev­reye sokar. Bu savunma mekanizması da bizi daha şişman biri yapar.

" Bu sebeple, yemek yediğimiz zamanki ruh halimiz de sağlıklı bes­lenmede çok etkili bir yere sahip. Gelelim sağlıklı beslenmenin temellerine. Bes­lenme konusu çok engin bir konu. İki sayfaya sığdırmak zor. Fakat bir kaç tüyo çok şeyi de­ğiştirebilir.

• Günlük ihtiyacınıza göre, yeteri kadar ve ka­liteli yağ, protein, karbonhidrat, vitamin ve mineral alın. Ben vejeteryan olduğum için et, tavuk, balık ve yumurta tüketmiyorum. Siz yi­yorsanız, mümkün olduğunca et ve tavuğun yağsız kısımlarını tüketmenizi tavsiye ederim. Eğer vejeteryansanız, günlük ihtiyaçlarınızı karşılamak için çok çeşitli yemelisiniz.

(Kaliteli Karbonhidratlar: esmer tahıllar (esmer buğday, esmer pirinç, arpa...), fasulyeler, tüm meyve ve sebzeler

Kaliteli Yağlar: bitki yağları (fındık yağı, susam yağı, ayçiçek yağı, zeytinyağı, hindistan cevizi yağı, avokado, tüm çiğ kuruyemişler)

Kaliteli proteinler: bakliyatlar (mercimek, bezel­ye, fasulyeler, nohut, soya...) kinoa, keten-ke- nevir, kuruyemişler (çekirdekler, fıstık, fındık, badem, ceviz...), yeşillikler (ıspanak, brokoli, süt, peynir))

• Bol su için. Suyun pek çok faydasının ara­sında toksin atımı, hücrelerin yenilenmesine yardımcı olmak, cildi taze ve sağlıklı tutmak da var.

  •  Teflon ve alüminyum tencere ve tava ye­rine demir, toprak, seramik veya cam tercih edin.

  •  Mümkün olduğunca mevsim sebze- meyveleriyle, hatta kendi balkonunuzda, bahçenizde yetiştirdiğiniz otlar ve sebzelerle beslenin. (Maydanoz, reyhan, biberiye, çeri domates, dereotu, semizotu kolaylıkla yetişti­rebilirsiniz.)

  •  Ev yemeği her zaman daha sağlıklıdır.

  •  Beyaz şekerle vedalaşın. Şekeri azaltın. Alternatif olarak, bal, pekmez, akçaağaç şuru­bu kullanabilirsiniz. (Balı kaynar değil, ılık suya karıştırabilirsiniz. Kaynar suda bal toksik hale gelir.)

  •  Mutfağınıza mümkün olduğu kadar çok çeşit ve renk sokun. (Meyveler, sebzeler, tahıl­lar, baklagiller, kuruyemişler...)

  •  Azar azar ve yavaş yavaş yiyin. En sağlıklı yiyeceklerin bile fazlası zarar.

  •  Stresliyken, sinirliyken, olumsuz duygular içindeyken yemek yemeyin.

  •  Lifli yiyeceklerle beslenin. Lifli yiyecekler, besin değeri yüksek yiyecekler olmakla birlik­te, kan şekerini sabit tutar, kötü kolesterolün düşmesine yardımcı olur, uzun süre tok tutar ve sindirimi kolaylaştırırlar. (Lif oranı yüksek yiyecekler çoğu sebze ve meyve başta olmak üzere; yulaf, kuru erik, armut, narenciyeler, sarı ve yeşil mercimek, nohut, greyfurt, böğürtlen, muz, kayısı, elma, domates, kereviz, kabak vb...)

  •  Her sabah kalkar kalmaz ve gün içinde bir

  •  Yemekle beraber su içmeyin. Yemekle beraber su içmek, mide asitlerine "nasıl olsa su var, boş ver yat" mesajı vermektir.

  •  Yeme-içme saatlerine dikkat edin. Me­tabolizmanın en hızlı olduğu zaman sabah saatleridir. Özellikle 7 ile 10 arası. Sağlıklı bir kahvaltı (örn. yulaf, taze portakal suyu, meyve gibi) güne enerjik başlamanızı sağlayacaktır. Akşam yemeğini erken yiyin. 21.00'den sonra vücudun istirahate çekildiği saat

  •  Akşam yatmadan ılık süt (dilerseniz bal ve hint safranı ekleyebilirsiniz. Eğer bal ekleye­cekseniz sütü kaynatmayın, ısıtın) veya melisa çayı içmek, uykunun kalitesini arttırır.

  • Zayıflama yöntemleri arasında en iyi yöntem olan plates spor yapmak ve yan etkisi görülmemiş sporunuzu destekleyecek zayıflama bantlarıdır.

Beslenmenin yanı sıra, "iyilik" halini yakalama­da bir nokta da "rahat bir zihin durumu". Sağlık ve mutluluğa giden bu yolda spor, doğa ile iç içe bir yaşam, nefes, yoga ve meditasyonu ya­şamımıza katmak konularını ve neden önemli olduklarını da bir sonraki yazımda irdeleyece­ğim. Hayır, şehri bırakıp köye yerleşmeniz ge­rekmiyor, yoğun iş temposunun arasına ufak tefek sıkıştırabileceğiniz çok etkili yöntemler var.

 

top zay?flama

Zayıflama bandı'nın diğer zayıflama ürünlerden farkı; kilo almaya sebep olan ana merkeze yani mide ve sindirim sistemine etki ederek tüketilmiş gıdalarda bulunan yağları ayrıştırarak vücuttan atılmasını sağlayarak kilo oluşumunu engelleyen ve incelmenize yardımcı olan ve siz uyurken sizi zayıflatan mucizevi bir üründür. GoldSlim zayıflama bandı amerikan bilim adamlarınca uzun uğraşılar sonucunda ortaya çıkarılmış diğer Zayıflama ürünlerinin aksine daha güvenli ve kullanımı daha kolay süper bir üründür.

zayiflama bandi kapıda öde
 
Anasayfa | Ürün İçeriği | Nasıl Kullanılır ? | S.S.S | Yorumlar | Bize Ulaşın | İzin Belgelerimiz | Gizlilik Politikası | Güvenli Teslimat | Uzman gözüyle zayıflama bandı
 




Visit us on Google+